You are currently viewing Get lost אל ההר הירוק תמיד

Get lost אל ההר הירוק תמיד

טיול היום.

אם היו נותנים קנס בגין 'התבוננות על גבעות בצידי הדרך' תוך כדי נהיגה, אני משוכנע שכבר מזמן הייתי מאחורי סורג ובריח. או עושה קורס נהיגה מונעת אחת לחצי שנה קבוע.

הפעם הייתה זו גבעת אבני. דרומית מזרחית לצומת גולני ממוקמת משתלה ענקית של קק"ל. אני משוכנע שרוכבי האופניים המקומיים מחנים שם את רכבם ויוצאים משם לסינגל המדהים אותו רכבתי ברגל משך שעתיים שלמות של Get lost מרהיב ביופיו.

טיול היום
רואים איך אני פונה ימינה בסינגל – ברגל 🙂

הקטע הזה שבתמונה מתחיל מיד עם יציאה ממשתלת קק"ל לכיוון צפון והפניה ימינה תעלה אתכם בגובה לאט אבל בטוח לראש גבעת אבני. מסוג המקומות שאתה מביט תוך כדי תנועה ולא מפסיק למלמל לעצמך: "מה זה המקום היפה הזה"?

טיול היום שצרבתי ל'מחר'

ממליץ "ליפול" על המסלול הזה בשעות הצהריים. יום חורף שמשי ואתם באזור אז פשוט כנסו, קו את התיק ויאללה לסינגל ואם יעבור אתכם רוכב ויקלל כי תפסתם לו את השביל, תגידו לו שאתם בתפקיד ואתם "פותחים" את הסינגל או שקר אחר.

לסיכום

סיבוב בול בפוני. עדיף לעשו אותו בחודשי החורף / אביב ובאמצע השבוע שאשר הפוטנציאל לפגוש רוכבים על הסינגל נמוך. בתפר שבין החורף לאביב גובה הקוצים והשיחים הרבה פעמים מאתגר את הרגליים ולכן אני מציע לצאת לסיבוב הזה לבושים במכנס ארוך.

כשתגיעו לשיא הגובה חשפו נקודה עם תצפית לכיוון דרום מערב וששלפו את ערכת הקפה. מי יודע, אולי אפתח קטגוריה חדשה באתר בנושא נק' מומלצות לערכת קפה.

גבעת אבני היא ללא ספק נק' מושלמת לעניין.

בהצלחה

תיהנו

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. בתיה פריד

    נ ה ד ר. תודה

כתיבת תגובה