You are currently viewing Get lost בריחה מפקק לחרוב ענק

Get lost בריחה מפקק לחרוב ענק

מסלול טיול בריחה מהפקק.

אני קולט בזווית העין את תיק הגב שלי נע באי נוחות שלא לומר בעצבנות במושב האחורי. שנינו כבר יודעים. תקועים בפקק? יופי, בדיוק הזמן לתת בקטנה ימינה עם ההגה, לרדת לצד הכביש ולצאת לטייל באזור.

הפעם? נתקענו או תכל'ס השתחררנו צמוד לביתן אהרון. ניסיתי לקצר מכביש החוף מזרחה דרך כפר ויתקין אבל חכמים כמוני היו שם בעשרות הרבה לפניי.

אין טוב מזה. ימינה בקטנה, תיק, מים, יאללה לטיילללללל

טיפוס קליל לשמורת ביתן אהרון.

חפשו את עץ החרוב העצום מימין ואז חפשו את הכניסה לחופה העצומה שלו. וואווווו זה כאן. אין לתאר שהדבר הזה הגיע למימדים הללו והוא הכי לצד הכביש בעולם. אין יוצר לצד הכביש מזה.

מסלול טיול בריחה מהפקק וטיפה יותר

השמורה הזו ממש קטנה. אתם תסיימו אותה ב 20 דק' סיבוב אבל אז מתחילה ההרפתקה האמיתית. רדו מהשמורה מזרחה, פנו ימינה לכיוון דרום על השביל הלבן (אין אחר) ומשם תנו לרגליים ללכת.

כרגיל, מה שתביא הדרך תביא הדרך.

מכאן ומזרחה איך סוף פרדסים ומטעים. ריחות וצורות של אוטוטו חורף. תפוזים קטנים מתחילים לקבל צורה, אפרסמונים, לימונים, חגיגה למי שיכול להריח או לדמיין את ריח ההדרים.

פשוט לכו עד שתגיעו לפסי הרכבת. אם אתם נוחתים כאן בשעות אחה"צ כל מס' דקות תחלוף אתכם רכבת. ממליץ בחום לשכב על הפסים, להניח את האוזן על המסילה ולהקשיב מתי מגיעה רכבת.

וברצינות – בשעות אחה"צ התנועה צפופה וכל מס' דקות חולפת רכבת. מרגיש כמו בסרט אני והחבר'ה. לכו לאורך המסילה צפונה ומשם תסתדרו לבד. מבטיח כיף גדול והמון אבק של סוף קיץ (אם תגיעו לכאן בקיץ).

סיום רומנטי – הגבעה ואני צועדים לעבר השקיעה

בגדול סגרתי מעגל. את המסלול התחלתי בכיוון תנועה צפונה, אט אט מזרחה ואזלכיוון צפון חזק וחזרה מערבה לתוך השמורה ממנה יצאתי. התעקשתי לחפש ולמצוא אותה בדרך חזרה לרכב כדי לעלות על הגבעה.

הנחתי שנשקפת מהגבעה תמונה מרהיבה של שקיעה. בתמונה לא ניתן לראות אבל את הים רואים מכאן מצוין. עצרו לקפה, שלפו הערכה וקחו אוויר.

רק אם בא לכם. כאשר תרדו לרכב – מול החניה של בית הראשונים. מציע להעיף מבט לשדרת הפיקוסים הענקית בכניסה המזרחית לביתן אהרון. מסוג הדברים שכולנו חולפים עליהם ולא עוצרים להתבונן.

עוצר נשימה הדבר הזה

זהו

זה המסלול אם בא לכם

כתיבת תגובה