You are currently viewing איך להעביר את השטח לחיים?

איך להעביר את השטח לחיים?

החזרה מהטיול

נכון והוגן שאתחיל הפעם עם וידוי קטן. בעבר הרחוק היה לי קושי לא מבוטל לחזור משיטוט בשטח. הנה אמרתי את זה.

החזרה לנק' ממנה יצאתי או יותר החזרה ל'מטריקס' על כל המשתמע היוותה ממש אתגר עבורי.

המקום אליו נכנס ה Mind במהלך שיטוט שטח בוודאי ככל שחולף הזמן בתוכו או ה Zone (מה שנקרא – 'תפקוד עילאי') אליו נכנסים בשיטוט הוא מצב בו מתרחש 'קסם' ואחד ה'קסמים' הוא תחושת ה'ריק'.

כשהמוח 'ריק' או כשה'גביע' מרוקן אפשר להכיל ולהתחיל דברים חדשים. זו תחושה נפלאה ההולכת ומתעצמת ככל שמשוטטים יותר לבד בשטח.

החזרה מטיול

שם בנק' הזו בה המוח נקי, עבורי לפחות היה מתחיל אתגר בכל פעם מחדש. אתגר החזרה שבו המוח שוב מתמלא בענייני החיים באופן אוטומטי.

את תחושת מילוי ה'גביע' המוחי בחזרה פחות אהבתי כאמור ולאורך זמן בכל יציאה לשטח הייתי בוחר לתרגל ולנסות למצוא צורות תרגול חזרה למציאות עם מינימום נפגעים 🙂

התרגול שעזר לי לחזור

המשך וידוי. עוד לא פתרתי את העניין באופן מוחלט וגם לא בטוח שבא לי לעשות זאת למען האמת, אבל ללא ספק התחולל בי מהפך עם הזמן בדרך בה אני חוזר ל'מטריקס' ואותו אני מעוניין לחשוף בפניכם כחומר למחשבה.

כמובן אם אתם כמוני מתמודדים עם החזרה למציאות מתוך פעילות שעושה לכם טוב.

לרובנו יש קושי לחזור מחו"ל, חברים וחוויות טובות באופן כללי. זה האוטומט. הדרך לצאת מהאוטומט שעבדה מצויין עבורי הייתה ע"י יצירת אוטומט חדש שגם אותו אגב יהיה עליי לבחון במציאות כל הזמן, אבל אתן דוגמה.

פתרון פשוט למבוא ארוך… האוטומט שיצרתי היה להזכיר לעצמי שאני יכול לצאת לשוטט בכל רגע נתון ואולי הכי חשוב, לדאוג לכך שזה מה שיקרה. כפי שהמציאות שממתינה לי בחוץ היא מציאות אותה יצרתי במו ידיי, היציאה לשיטוט שטח לבד תהפוך למציאות.

אני יוצר את המציאות. אני מתחייב לעצמי לחזור שוב ושוב על אותה פעולה של יציאה לשיטוט או כל דבר אחר עד כדי שה'דבר' יהפוך להרגל קבוע ואף ממכר.

החזרה מהטיול
התמונה עושה לכם נעים? יופי. אז תחזרו לכאן שוב ושוב ושוב

כיום, אני כמעט לא עוסק בהתמודדות עם החזרה למציאות מהשיטוט. פשוט חוזר לתוכה ואף מצליח לחזור ל'מטריקס' עם 'גביע' מלא במה שאספתי במהלך השיטוט. בדרך זו ל'מטריקס' קשה להיכנס חזרה לתוך ה'גביע' ולרוקן את מה שאספתי בשיטוט. את ההשפעה של מה שהתמלא בשטח אני עוד חש שעות לאחר השיטוט.

כמו התחושה שנשארת בגוף לאורך שעות לאחר אימון ספורט עצים.

כמו כל דבר זה לקח זמן, דרש התמדה ומחוייבות.

תחושת היכולת להכניס ל'מטריקס' את מה שאספתם בזמן השיטוט ובמילים פשוטות לקחת את מה שעושה לכם טוב ולהטמיע בחיים ובתדירות גבוהה היא תחושת ניצחון.

החזרה מהטיול קשה?

צאו שוב לשטח לבד ותתרגלו

כתיבת תגובה